گسترش فولاد 1- استقلال 2؛ بازهم فرهاد بازهم پیروزی و سه امتیاز !

 

فرهاد مجیدی موفق شد تعویض طلائی امیر باشد و روی یک موقعیت زیبا دروازه گسترش فولاد را بگشاید.

  

سایت گل-

 

 

 

لیگ برتر، جام خلیج فارس

 

 

 

پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 – ساعت 22:00

 

 

 

ورزشگاه یادگارامام تبریز

 

 

 

تماشاگر :

 

 

 

داور : حسین زرگر

 

 

 

اخطار : امیرحسین صادقی در دقیقه‌ی 74، هاشم بیک‌زاده در دقیقه‌ی 83

 

 

 

اخراج : جی‌لوئد ساموئل در دقیقه‌ی 87

 

 

 

ترکیب گسترش فولاد تبریز : محسن فروزان، میثم نقی‌زاده، مهدی قریشی، سامان نریمان جهان (سید مرتضی محفوظی در دقیقه‌ی 86)، مهرداد بایرامی، سید امید نظامی‌پور، احمد کامدار (دیگو چاواری در دقیقه‌ی 67)، امیر تیزرو، خالد شفیعی، سعید آقائی (رسول خطیبی در دقیقه‌ی 54)، ایمان موسوی.

 

 

 

سرمربی : رسول خطیبی

 

 

 

ترکیب استقلال تهران : سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری (احمد جمشیدیان در دقیقه‌ی 64)، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی (فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 55) و محمد قاضی.

 

 

 

سرمربی : امیر قلعه‌نوئی

 

 

 

گل : مهرداد بایرامی در دقیقه‌ی 19، آرش برهانی در دقیقه‌ی 33، فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 88

 

 

 

شرح گل :

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-0 استقلال تهران : مهرداد بایرامی از جناح چپ و در نزدیکی‌های خط میان میدان صاحب یک ضربه‌ی آزاد در کنار خط طولی میدان شد و با یک ضربه‌ی زیبا توپ را از فراز دستان رحمتی به تور دروازه چسباند.

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-1 استقلال تهران : در شرایطی که استقلال پس از گل بارها و بارها از جناح راست حملاتی را روی نفوذ خسرو حیدری انجام داده بود و نتیجه‌ای نگرفت، در دقیقه‌ی 33 روی سانتر خسرو حیدری آرش برهانی ابتدا باید ضربه‌‌ی آکروباتیک توپ را به خالد شفیعی کوبید و در ریباند با یک ضربه زمینی در حالتی نامتعادل دروازه‌ی فروزان را گشود.

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-2 استقلال تهران : در شرایطی‌که استقلال با اخراج ساموئل 10 نفره کار را دنبال می‌کرد، روی پرتاب حنیف عمران‌زاده از جناح راست، توپ پس از ورود به محوطه‌ی جریمه با مدافعان گسترش برخورد کرد و به قاضی رسید و این مهاجم نیز توپ را به مجیدی سپرد و این ستاره با یک برگردان نصفه و نیمه دروازه‌ی فروزان را گشود.

 

 

 

دقایق حساس :

 

 

 

دقیقه‌ی 13 : استقلال روی نفوذ خسرو حیدری از جناح راست صاحب توپ و موقعیت شد که در نهایت پژمان نوری پشت محوطه‌ی جریمه یک پاس زیبا به آرش برهانی داد که این مهاجم توپ را بیرون فرستاد.

 

 

 

دقیقه‌ 21 : خسرو حیدری بار دیگر نفوذی را از جناح راست انجام داد که آرش برهانی با یک ضربه‌ی زمینی و پر قدرت تا آستانه‌ی گشودن دروازه پیش رفت که فروزان مانع از فرو ریخته شدن دروازه‌اش شد.

 

 

 

دقیقه‌ی 31 : بازهم نفوذی دیگر و بازهم خسرو حیدری و بازهم سانتری دیگر از این ستاره که یک تنه استقلال را در موقعیت هجومی قرار داد که در نهایت با ضربه‌ی برهانی فروزان این موقعیت را نیز از استقلال گرفت.

 

 

 

دقیقه‌ی 45 : سامان نریمان جهان از نزدیکی‌های میانه‌های میدان صاحب یک ضربه‌ی آزاد از جناح چپ شد که با یک ضربه‌ی پرقدرت و دقیق رحمتی را وادار به واکنش کرد.

 

 

 

دقیقه‌ی 56 : در شرایطی‌که بازی کاملا متعادل دنبال می‌شد، یک سانتر از جناح چپ روی دروازه‌ی رحمتی سبب شد که مهاجمان و مدافعان دو تیم خود را گم کنند و توپ اتفاقی به شفیعی برسد و در نهایت این بازیکن نیز در شرایطی‌که سفیدپوشان ناظر او بودند توپ را به بیرون زد.

 

 

 

دقیقه‌ی 64 : روی یک ضد حمله آبی‌پوشان تبریزی صاحب یک موقعیت شدند و خطیبی که با سماجت خود توپ را به محوطه‌ی جریمه برده بود و با یک شوت نه چندان با قدرت، توپ را جائی فرستاد که رحمتی آماده ایستاده بود.

 

 

 

دقیقه‌ی 65 : خسرو حیدری در نبود جباری گویا تنها محرک استقلال در زمان حمله است و در این دقیقه نیز نفوذ این بازیکن و سانتر او باعث شد فروزان از دروازه بیرون بیاید و توپ را راهی کرنر کند.

 

 

 

بهترین بازی :

 

 

فرهاد مجیدی، که از اندک موقعیت خود توانست دروازه‌ی حریف را بگشاید. هرچند این خسرو حیدری بود که همه‌کاره‌ی استقلال بود.

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت14:00---4 مرداد 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری ولی اگه میشه توی مطلب اولی رنگ فونت عوضش کن خوانا نیست
اگه دلت خواست میتونی به وبلاگم سر بزنی و نظرتو بزاری ممنون خداحافظ
lovelymessage.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 12:38 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.